Huren
Een nieuwe woning! Wat moet u regelen?
Inschrijven gemeente
Binnen enkele werkdagen na uw verhuizing moet u uzelf en uw huisgenoten en/of kinderen inschrijven op uw nieuwe woonadres. U heeft daarvoor een (kopie van) uw huurovereenkomst en een DigiD nodig.
​
Informatie over een parkeervergunning vindt u hier.
De eerste dagen
Wij adviseren u een inboedelverzekering af te sluiten. U bent dan in ieder geval verzekerd tegen brand, waterschade en diefstal.
U bent zelf verantwoordelijk voor het aanmelden voor uw gas- en elektralevering en het doorgeven van de begin- of eindstanden van de elektriciteit- en gasmeters. U kiest zelf de energieleverancier die het beste bij u past.
TV, internet en telefoon
Een aansluiting voor uw kabeltelevisie, telefoon en internet regelt u zelf bij de aanbieders van uw keuze. Houdt u er rekening mee dat het regelen van een nieuwe aansluiting al snel 4 weken kan duren en dat hier kosten aan verbonden zijn.
Oplevering woning
Wij trachten de woning zonder gebreken aan u op te leveren. Mochten er toch opleverpunten zijn en/of technische vragen, dan verzoeken wij u deze binnen 14 dagen na ingebruikname van de woning aan ons te melden via: info@randstedelijke.nl. In overleg met u worden de gebreken dan zo spoedig mogelijk hersteld.
Heeft u langer dan een maand geleden de sleutels van uw nieuwe woning gekregen? Dan kunt u uw technische vraag melden als reparatie. Kijk dan bij: ‘Woning en onderhoud’.
Verhuurafdeling
Telefoon: 020 2101771
E-mailadres: info@randstedelijke.nl